MYJNIA WÓZKÓW KOLEJOWYCH












Opis
W 2021 roku do szerokiej gamy produktów firmy SULTOF, przeznaczonych do mycia taboru kolejowego, dołączyła Myjnia wózków pociągów, tramwajów i metra oraz luźnych elementów umieszczanych na wózkach serwisowych.
System mycia składa się z samojezdnego portalu wyposażonego w rotatory z dyszami myjącymi wózek strumieniami pod wysokim ciśnieniem oraz modułu oscylacyjnego mycia mycia podwozia.
Dodatkowo, zarówno na portalu jak i na module mycia podwozia znajdują się dysze nanoszące specjalny środek chemiczny.
Wszystkie elementy urządzenia zostały wykonane ze stali nierdzewnej.
Praca urządzenia jest kontrolowana przez sterownik mikroprocesorowy. Do obsługi służy pulpit operatorski z dużym, kolorowym ekranem dotykowym. Istnieje możliwość konfigurowania programów mycia w zależności od rodzaju wózka, stopnia zabrudzenia itp.
Do mycia może być wykorzystywana woda czysta oraz obiegowa, podgrzana lub zimna.
Mycie odbywa się w kabinie myjącej. Wózki wtaczane są ręcznie lub przy pomocy wyciągarki.
W pobliżu kabiny znajduje się zaplecze techniczne z pompami, filtrami, zbiornikami oraz pozostałymi urządzeniami towarzyszącymi.
Parametry Myjni wózków mogą być dostosowane do indywidualnych wymagań klienta. Dotyczy to w szczególności: rodzajów dysz, ciśnienia i wydatku pomp, omijania stref wrażliwych podczas mycia itp.
Myjnia współpracuje z opracowanym przez SULTOF systemem recyklingu Bioclean – EKO-TECH, pozwalającym na powtórne wykorzystanie do 90% wody.