MYJNIA PORTALOWA SULTOF – AmTrak
Opis
Konstrukcja myjni pozwala na stosowanie jej wszędzie tam, gdzie nie występuje sieć trakcyjna, np. do mycia szynobusów i wagonów metra.
Podczas mycia portal porusza się wzdłuż stojącego pojazdu. Proces mycia cechuje duża dokładność i niezależność od czynnika ludzkiego. Myjnia może realizować również mycie szybkie przejazdowe.
Myjnia SULTOF – AmTrak jest wyposażona w dwie szczotki pionowe z funkcją domywania, które myją boki oraz przód i tył pojazdu. Posiada również dwie pół-szczotki poziome 2D lub 3D, także myjące przód i tył pojazdu, co umożliwia mycie dowolnych kształtów.
Przykładowe opcje i moduły dodatkowe myjni AmTrak:
– wychylne szczotki pionowe – myjące boki pojazdu i krawędzie przodu/tyłu
– szczotki skośne myjące krawędzie dachu
– krótkie szczotki dolne domywające skosy dolne
– mycie ciśnieniowe boków – nieruchome lub oscylacyjne
– mycie ciśnieniowe góry – nieruchome i mobilne
– wstępne mycie chemiczne w wersji standardowej lub silnie spienionej
– spłukiwanie z dodatkiem wosku osuszającego
– spłukiwanie wodą demineralizowaną
Opcjonalnie, na wyjeździe może być zamontowana suszarka w postaci zespołu dmuchaw zrzucających wodę z pudła przejeżdżającego pojazdu.
Myjnia SULTOF – AmTrak współpracuje z systemami automatycznej identyfikacji pojazdów co umożliwia automatyczny wybór programu mycia.
Współpracuje również z opracowanym przez SULTOF systemem recyklingu Bioclean – EKO-TECH, pozwalającym na powtórne wykorzystanie do 90% wody.