Myjnie do pojazdów szynowych
Czystość taboru szynowego, niezależnie od tego czy mowa o pociągu, tramwaju lub metrze, to jeden z kluczowych czynników wpływających na wizerunek przewoźnika. W jej utrzymaniu z pewnością nie pomagają trudne warunki eksploatacji oraz jej intensywność. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego ważną część naszej oferty stanowią myjnie do pojazdów szynowych. Do ich produkcji wykorzystujemy tylko i wyłącznie komponenty wysokiej jakości, które gwarantują wysoką wydajność oraz zaawansowany system mycia, niezależnie od poziomu zabrudzenia taboru.
Jako czołowy producent myjni do pojazdów szynowych z wieloletnim doświadczeniem na rynku proponujemy trzy modele myjni służące do mycia zróżnicowanego taboru szynowego. Nasz bogaty asortyment pozwala wszystkim naszym Klientom dobrać rozwiązanie skrojone na miarę ich indywidualnych potrzeb. W zależności od preferencji, myjnie mogą być łączone w ramach jednej instalacji. To jednak nie koniec naszych możliwości. Zapewniamy także usługi w ramach modyfikacji poszczególnych modeli myjni automatycznych, a wszystko w trosce o pełną satysfakcję z użytkowania urządzenia.
Myjnie szynowe SULTOF produkowane są z wysokogatunkowej stali nierdzewnej, która stanowi gwarancję niezawodności i długiego okresu użytkowania. W ramach naszej obsługi mogą Państwo liczyć na pełne wsparcie serwisowe i fachowe doradztwo w oparciu o wieloletnie doświadczenie i wysokie kwalifikacje naszych pracowników.
Myjnia tramwajowa to nie tylko mycie tramwajów, ale także mycie wagonów, mycie pociągów, czy mycie składów. W swojej ofercie posiadamy również myjnie do tramwajów, które mogą być stosowane do szybkiego oczyszczania taboru, bądź też z wykorzystaniem dłuższego i dokładniejszego programu.
Oferowane przez nas rozwiązania umożliwiają mycie tramwaju lub mycie pociągu zarówno takiego, który jest podpięty pod sieć trakcyjną, jak i nie. Liczbę przejazdów czyszczących, a także dodatkowe funkcje, które w tym czasie są realizowane, uzależniamy od potrzeb użytkownika. Dodatkowo nasze instalacje wyposażone są w system recyklingu wody, który umożliwia powtórne wykorzystanie jej nawet w 90%. Myjnia do tramwajów SULTOF pozwala Państwu na szybkie i skuteczne mycie składu lub mycie wagonu, dzięki zastosowanym w niej krótkim cyklom. Z tego powodu czynność ta może być wykonywana tak często, jak tylko jest to potrzebne.
Myjnie pojazdów szynowych – rodzaje
Prowadzimy sprzedaż myjni do pojazdów szynowych w oparciu o zróżnicowaną ofertę. Jednym z naszych wiodących urządzeń jest myjnia portalowa SULTOF – AmTrak, która została zaprojektowana tak, aby jej montaż był możliwy w miejscach gdzie nie występuje sieć trakcyjna. Sprawdzi się przy myciu m.in. szynobusów czy wagonów metra. Proces cechuje duża dokładność i niezależność od czynnika ludzkiego.
W naszej ofercie dostępne są także myjnie półportalowe SULTOF – PROTEUS, które składają się z co najmniej dwóch półportali poruszających się obustronnie wzdłuż stojącego pojazdu. Ze względu na sieć trakcyjną utrzymywane są one w pozycji pionowej przez górną szynę prowadzącą, mocowaną do konstrukcji hali lub samodzielnej konstrukcji wsporczej. Każdy pół-portal myjni SULTOF – PROTEUS wyposażony jest w jedną szczotkę pionową do mycia boku pojazdu oraz jedną krótką, poziomą w wersji 2D lub 3D przeznaczoną do czyszczenia powierzchni czołowych i krawędzi dachu.
Jeśli poszukują Państwo modelu do szybkiego mycia przejazdowego, myjnia przejazdowa SULTOF – THOR to strzał w dziesiątkę. Mycie jest nieco mniej dokładnie niż w przypadku myjni portalowej lub pół-portalowej ze względu na większą prędkość przemieszczania się taboru. Gwarantujemy jednak, że dzięki zwielokrotnieniu liczby szczotek proces mycia będzie stał na bardzo wysokim poziomie – zarówno pod względem wydajności, jak i precyzji. Co ważne, model SULTOF – THOR jest kompatybilny z naszym autorskim systemem recyklingu Bioclean – EKO-TECH, który umożliwia powtórne wykorzystanie do 90% wody.
Profesjonalne mycie pociągów
Każdy rodzaj oferowanych przez nas urządzeń do mycia wagonów oferuje nieco inne możliwości. Dzięki nim nasi klienci mają możliwość wyboru najbardziej odpowiadającej im myjni do pociągów w zależności od składu posiadanego taboru kolejowego i rzeczywistych potrzeb co do szybkości i efektywności mycia wagonów. W praktyce często okazuje się, że mycie wagonu, którego trasa przebiega przez obszary przemysłowe, wymaga większego nakładu pracy, niż wagonu użytkowanego na terenach o niewielkiej ilości zawartych w powietrzu lotnych substancji. Dlatego nowoczesne myjnie do pociągów muszą radzić sobie nie tylko z różnymi wyzwaniami, ale również oferować możliwość dostosowania zarówno prędkości mycia, jak i dopasowania myjni do gabarytów i rodzaju składu.
Myjnia do pojazdów szynowych
Szeroka oferta kompletnych systemów myjni do pojazdów szynowych zawiera urządzenia, dzięki którym umycie całej zewnętrznej powierzchni wszystkich elementów składu pociągu przebiega bardzo szybko. Szczotki do czyszczenia i mycia powierzchni bocznych posiadają sterowanie pneumatyczne. Dzięki temu możliwa jest ciągła regulacja siły docisku podczas usuwania szczególnie uporczywych zanieczyszczeń. Zastosowany został również specjalny system amortyzacji, który zapobiega uderzeniom elementów systemu czyszczącego o powierzchnię pojazdu. Konstrukcja kolumn i jakość użytych do produkcji materiałów pozwalają zminimalizować koszty wymiany i konserwacji szczotek. Szczotki występują w różnych twardościach i średnicach, dzięki czemu można je dostosować do wymagań każdej instalacji i reagować na zabrudzenia typowe dla różnych terenów i typów eksploatacji.
Nowoczesne rozwiązania przy myciu pociągów
Aby skutecznie docierać do zabrudzonych powierzchni bez względu na różnice profili bocznych pojazdów, w myjniach stosowane są różne szczotki do paneli i górnych narożników. Można je dopasować do kolumn szczotki bocznej, aby zminimalizować ilość nieaktywnych przestrzeni w systemie czyszczącym. Do efektywnego mycia pionowych szczelin, które często występują w oknach lub elementach łączących wagony, stosuje się zestawy szczotek, które obracają się w przeciwnych kierunkach w celu dokładniejszego czyszczenia. Takie rozwiązanie nie jest wymagane podczas mycia gładkich powierzchni szyb czy dachu.