Polish PL English EN Russian RU

Dobre, bo polskie – zmiana świadomości zakupowej Polaków

Wszyscy pamiętamy czasy, kiedy z powodu braku dobrych jakościowo polskich produktów zmuszeni byliśmy do poszukiwania zagranicznych odpowiedników, bo „zachodnie” było synonimem lepszego. Razem z rozwojem rodzimych firm, wprowadzeniem nowoczesnych rozwiązań i technologii oraz poprawą jakości, polskie produkty zaczęły z powodzeniem konkurować z zagranicznymi.

Równolegle z wysoką jakością i trwałością urządzeń oraz konkurencyjną ceną jako podstawowymi kryteriami stojących za decyzjami zakupowymi, coraz większą rolę zaczyna odgrywać zmiana świadomości zakupowej Polaków.

Wiedza o tym, że wybierając produkt krajowy przyczyniamy się do rozwoju polskich producentów, tworzenia miejsc pracy i pozostawienia kapitału w kraju, jest coraz bardziej rozpowszechniona wśród konsumentów. Coraz więcej Polaków zdaje sobie sprawę, że decyzje zakupowe jednostek mają wpływ na kondycję krajowej gospodarki i PKB.

Rosnące wśród naszych rodaków poczucie patriotyzmu gospodarczego sprawia, że produkty pochodzące z Polski i od polskich przedsiębiorców często są nie tylko kupowane, ale wręcz poszukiwane przez konsumentów. Polacy coraz bardziej i coraz częściej interesują się pochodzeniem nabywanych produktów, chcą być bowiem świadomymi konsumentami i wybierać rodzime towary.  Można nawet powiedzieć, że od kilku lat panuje pewnego rodzaju moda na kupowanie polskich produktów.

Wyżej opisane zjawiska są widoczne również z naszej perspektywy – polskiego producenta rozwiązań myjniowych do różnych typów pojazdów.

Nasi klienci często podkreślają, że oprócz renomy, jaką cieszą się produkty SULTOF, nie bez znaczenia był dla nich fakt, że SULTOF sp. z o.o. jest firmą polską z ponad 30-letnim doświadczeniem.

Nasze myjnie są zaprojektowane i wykonane w oparciu o krajową myśl techniczną. Nasi klienci mogą liczyć na wsparcie doświadczonego zespołu automatyków i konstruktorów, a także dostęp do części zamiennych pochodzących z rynku krajowego. 

Warto zaznaczyć, że dokładamy starań by w jak największym stopniu oprzeć naszą produkcję na materiałach i komponentach zakupionych na rynku krajowym. Cieszy nas świadomość, że przyczyniamy się w ten sposób do wzrostu produkcji polskich przedsiębiorców i budowy ich potencjału w tych niełatwych dla wszystkich czasach.

Źródło:

https://qualitymagazyn.eu

https://subiektywnieofinansach.pl

https://ch.ahe.lodz.pl

https://terazpolska.pl

https://polskiekupujeto.pl

https://www.asmsalesforce.pl

https://polskamarka.org

własne Sultof

Promocja -10% przy zamówieniu części na myjnię lub serwisu

Akcja Promocyjna ________________________________________________________________________________________________ Przy zamówieniu: – części – serwisu na minimalną kwotę 1.000,- PLN netto otrzymujecie Państwo dodatkowy rabat w wysokości MINUS 10 % od ustalonych wcześniej cen do wykorzystania

Sultof AmTrak w Szczecinie

Z radością udostępniamy publikację na temat naszej realizacji dla PKP Intercity w Szczecinie. Na potrzeby obsługi pociągów zamontowaliśmy trzy samojezdne portale myjące, system osuszania oraz system recyklingu wody. Więcej informacje na stronie:

SUPER PROMOCJA NA URZĄDZENIA SAMOOBSŁUGOWE!!!

Tylko do końca roku oferujemy 10% upust na wybrane modele odkurzaczy samoobsługowych oraz urządzeń COMBO (odkurzacz + kompresor). Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty. Cennik:

Nowa MYJNIA AUTOBUSOWA w MPK Łódź Nowe Sady

Trwają prace w ramach kolejnej dużej realizacji SULTOF w województwie łódzkim — instalujemy dwie myjnie dwuportalowe SULTOF YUNAK TANDEM do mycia autobusów komunikacji miejskiej. Po zakończeniu prac na jednym torze, przenosimy się